PODZIĘKOWANIA

Kochani chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom Marszu. Wasze liczne poparcie dla akcji dodało mi skrzydeł do dalszego działania. Mam nadzieję, że nasze wspólne działania odniosą realne rezultaty w przyszłości i świadomość społeczeństwa ulegnie zmianie w temacie opieki, szacunku i miłości do zwierząt.

Chciałam również złożyć podziękowania wszystkim organizacjom i sławnym osobistościom popierającym akcję, mediom za nagłośnienie wydarzenia oraz władzom miast za pomoc.

Z całego serca dziękuję koordynatorom akcji w miastach (Poznań – Emilia i Hania, Kraków – Joanna, Gdańsk- Anna, Lublin – Kasia, Kalisz – Kasia, Opole – Agata). Dzięki wam Marsz mógł odbyć się w całej Polsce. Dziękuję dziewczyny, że uwierzyłyście w moje idee.

Raz jeszcze bardzo wszystkim dziękuję za wsparcie i pomoc.

Jeżeli jedna osoba może doprowadzić do takiego pozytywnego zamieszania to pomyślcie co może zdziałać całe społeczeństwo.

Dziękuję 🙂

Wioleta Pawlik-Nowacka

ŁÓDŹ

Chciałam podziękować Urzędowi Miasta Łodzi oraz Wojewodzie Łódzkiemu Pani Jolancie Chełmińskiej za przyznanie patronatu honorowego nad akcją oraz radiu Eska, TVP Łódź oraz portalowi HaloLodz za objęcie patronatem medialnym.

Duże podziękowania dla Straży dla Zwierząt Okręg Łódzki za pomoc przy obstawie Marszu w Łodzi , Łódzkiej Grupie Samba RoR za stworzenie pozytywnej atmosfery podczas Marszu, Ochotniczej Straży Pożarnej – Grupie Ratownictwa Specjalistycznego z Łodzi oraz Straży Miejskiej z psami i końmi za przybycie. Wszystkim organizacjom które były obecne na łódzkim marszu.

Wszystkim którzy pomagali mi w organizacji i podczas marszu: Gosi, Filipowi, Oli, Rafałowi, Robertowi, mamie Gosi, Mariuszowi, Asi Komorowskiej oraz mojemu mężowi.

Dla was wszystkich wielkie dzięki 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

